lördag 9 maj 2009

Underbara Vår...

Hallå !
Allt väl ? Jag mår prima, mycket tack vare våren som värmer... Blommorna blommar och det doftar underbart både inne och ute, synd bara för de som är allergiska.

Nu när sommaren närmar sig och utställningen likaså så måste jag måla signalflaggor. De som hänger på väggen har jag visat förut men de här två stora är nya och målade på gamla träplankor, de väger bly... !

I den första tavlan så har jag de traditionella färgerna, rött och blått och till den andra tavlan valde jag brunt tillsammans med lite blåa nyanser.


Man kan ju låta såna här tunga saker stå på golvet också men då kanske man ska måla flaggorna rätt också...
Ha det underbart i solen, förhoppningsvis... och lämna gärna en kommentar så blir jag glad...
Kram / Carre

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Som sagt va, snygga tavlor =)

Kolla det där med smycken igen, vore kul faktiskt =)

Ha det gott. Kram...