tisdag 12 maj 2009

Tavlor till utställningen...

Godkväll !
Allt bra ? Jag är otroligt trött men kämpar på med vardagslivet. Otroligt nog så tycker jag att målningen gör mig avslappnad efter jobb och körskola... Sen är det ju så att utställningen gör att man har nåt roligt att se fram emot. Så, nya tavlor att ha med, rosor i gråa toner och en nougat färgad tavla med änglar i decopage, änglarna som jag använt i min tavla är samma bild som min header.





Ha det bra så ses vi när vi ses...
Kram Carre

2 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Underbart! (Packa dem ordentligt så dem håller sig fina under transporten på söndag =)...)

Vi höres...Kram...

Galleri Hönshuset sa...

Ja, ta med några till så får vi organisera det hela sen. Kommer du på Torsdag kväll? hoppas det, fullt upp här.

Har man två kan man ha tre =) Så länge det finns ekonomisk möjlighet, tid till deras träning och att allt annat funkar hemma som det ska så....Jag och mannen har bestämt oss för att leva livet, vi känner alldeles för många som funderar för länge innan det sen är för sent för allt =)

Hääärligt och tänka så.

Vi höres. Kraaam Pirre