tisdag 20 januari 2009

Vinter igen...

Hej ! Allt bra ? Jag mår bra förutom denna långdragiga tröttheten som jag brukar få när det är vinter och idag har det varit snö, snöflingor stora som bomullstussar blandat med regn stundtals. Men det är ju bra att man har ett jobb där man får vara ute mycket så att man blir piggare.

När det är blaskit ute vill man kanske inte gå jäääätttte långa promenader med hunden utan sitter mer inomhus och målar istället, och det har jag gjort, nya "glas-vas-doft" prydnader eller vad man nu vill ha de till och tavlan "Angels"...

Här nedanför har vi en glasburk med spets och ett hänge med Jesusbild och kors. Den översta ser ut som de andra jag redan har men den har lite mörkrosa inslag för att välkomna våren lite snabbare... JAG LÄNGTAR!...
Den här skapelsen går i guld och koppar färg med änglar, gjort av servetter och bokmärke med guldkors och pärlor.

Ha det så bra, Kram / Carre



4 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig....Går alla dina alster till butiken? Du behåller väl nånting själv också?

Fasiken vad fint det är...Jag e så stolt över dig =)

Love you. Pirre

Viola sa...

Så mkt fina saker du skapar, du får vekligen till det där lilla extra på dina alster, önskar dig lycka till med utställningen och ha det gott i helgen, kram VIOLAN

Sjöboden sa...

Alltså gud vad du är pysslig! Jag ligger i lä ;-)

Kram C

Anonym sa...

vilka söta flaskor!