måndag 26 januari 2009

Nyckeln till hjärtat...

Nyckeln till någons hjärta, kan det bara finnas en människa som har det, när man pratar om partnerkärlek ? Ibland känns det som om det bara är en som kan älska en annan på riktigt, men samtidigt så vet vi ju att det inte stämmer, eller inte på alla i allafall. Det kanske beror på vad man går igenom i livet om man bara har en riktig kärlek eller om man kan på riktigt älska fler...
Ibland blir man djup... speciellt nu när Alla hjärtans dag närmar sig. Jag fortsätter med temat Kärlek och har igen fått ihop en flaska i ljusa färger, den här gången tänkte jag att en nyckel får hänga till Alla hjärtans dag.

Cupid får självklart en plats till den stora dagen, här på flaskan och på kortet.
Ha en underbar vecka...
Kram / Carre




6 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

God kväll. Allt väl? Nu har du gjort nånting så vackert så vackert. Oj vad jag gillar färgkombinationerna.

Ha en underbar kväll. Kram....

Home No.1 sa...

hej Carre och tack för titten o komplimangen den gjorde mig glad!!!
Men vilka fina tavlor, flaskor och böcker vilken talang du har!Vilken kreativitet...härligt med en tvillingsyrra...kram Annica.

Det vita dårhuset sa...

Halloj!
Roligt att du tittade in! Ni är ju så fruktansvärt lika=)
Och det kan inte gå någon nöd på stolthet hos era föräldrar.... 2 döttrar med en enorm kreativitet. Vilka tavlor du gör!!!
Kram och godnatt / Erika

PÄRLOR av SKROT sa...

Hejsan!!Du har fått en award av mej för du gör en fantastiskt fin och annorlunda konst du inspirerar mej verkligen,kika in på min sida och bestäm hur du vill göra med awarden Kramar Sussie

PÄRLOR av SKROT sa...

Hejsan!!Du har fått en award av mej för du gör en fantastiskt fin och annorlunda konst du inspirerar mej verkligen,kika in på min sida och bestäm hur du vill göra med awarden Kramar Sussie

Galleri Hönshuset sa...

God kväll. Allt väl?
Grattis till utmärkelsen, häääärligt!

Jag har en utlottning hos mig, kika in vetja...

Kram Pirre