lördag 17 januari 2009

Hallå !
Allt bra ? Jag mår bara bra, har haft en skön och lugn helg, just nu sitter jag helt själv, förutom hunden och ormen förstås och pysslar, sambon och sonen är hos hans släktingar och sover över... Känns konstigt att jag inte är med men det är skönt också att bara vara själv ibland och njuta av tystnaden.
Fick lite vårkänslor ( inte ute i det kalla ) men jag kände att jag behövde måla lite vår/sommar tavlor, och det blev två enkla flaggor. Jag kommer att måla många fler i liknande motiv nu till våren till en utställning. Färgerna gillar jag jätte mycket så det är kul att måla just det här.


Ha nu en jätte bra fortsättning på helgen och veckan som kommer, hej svejs...
Kram / Carre






1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Hej syrran. Allt väl? Oh jag blir så avis på ditt målande... Jag har några möbler kvar som ska målas, sen ska ta tag i tavlor tänkte jag.

Vad fina dem är, när ska du ha utställning o vart?

Helt själv hemma? Ja, man behöver det ibland....

Vi höres. Puss o kram Pirre