tisdag 21 december 2010

Julstjärnor...

Hej !
Det va länge sen... Har inte haft tid eller så mycket inspiration till bloggandet men nu så börjar det så smått komma tillbaka. Har flyttat och haft mycket på jobbet, eftersom Julen är snart här har jag så klart pysslat en hel del och tänkte visa mina stjärnor som jag började göra på jobbet idag och kunde inte sluta så jag fortsatte med det pysslet hela kvällen. Hemma hade jag större och mycket tjockare papper och använde mig av två olika papper och två olika storlekar. Bara fantasin sätter stopp för hur man gör de.



Den hemma är stor så det tog tid att få den stabil, mycket lim och häfta ihop... Alla vill inte ha rött och grönt till jul så då kan man ha lite andra färger, här tänkte jag lite gammaldags och shabby...




På jobbet hänger en lite mindre variant med vitt papper och glitter.



Jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !
Vi ses när vi ses...
/ Carre



Inga kommentarer: