söndag 22 augusti 2010

Minnestavlor

Hej !

Hur mår ni ? Jag tar en dag i taget faktiskt, känns lite tryggare så ! Nu är det sensommar och värmen hänger kvar fortfarande vissa dagar, känns underbart. Idag fick jag lite tid över till pyssel så jag gjorde tavlorna till minne av min svärfar som gick bort. Han var född i Vietnam, växte upp på barnhem och flyttade som 16 åring till Frankrike och sedan till Sverige på 70 talet, han hade varit med om mycket under sin uppväxt och alla brev och bilder både från Vietnam och Frankrike säger en hel del... Hoppas ni får en trevlig vecka med en massa roliga upplevelser...




Tills vi ses igen... Ha det...
Kram Carre


1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Hallo! Allt väl denna underbara, soliga fredag? Wilma är sjuk, så vi två softar här hemma nu innan jag ska iväg och jobba kväll =)

Härliga tavlor du har gjort. Fina minnestavlor och vad kul med alla dem brev som fanns kvar.

Hälsa grabben så hörs vi. Kram Pirre