söndag 14 mars 2010

Blessings...

Hej !
Hur mår ni ? Vädret är på väg till det bättre och då kan man ju nästan inte klaga på nåt, eller ? Jag njuter för fullt, underbart skönt att vakna på morgonen när solen tittar fram...

Har målat en tavla som föreställer " Heliga Maria" tycker jag då... Skön att bara titta på och fundera på det som finns runt om oss, jag é ju inte direkt religiös så, men lugnar ändå, få se om den hamnar hemma hos någon annan senare ...






Ha det gott så ses vi när vi ses...

Kram Carre

4 kommentarer:

Evelina sa...

ååh vad fin den blev, du är så duktig!

Galleri Hönshuset sa...

Tja, läget?

Härlig tavla som alltid. Ska den ut på försäljning eller ska du behålla den själv?

Sitter här och försöker göra det sista på den nya bloggen. Reportern har precis varit hit och fotat....kommer ut nästa helg tror jag...

Ha det, hälsa Casper. Kram Pirre

Galleri Hönshuset sa...

halloj, läget?

Nu har jag röstat =) Vad fin den va, så enkel med ändå kanonsnygg. Lycka till...Kram från dimmiga Solvarbo =(

lotta stockhaus sa...

Hej...
Vilka fina tavlor du gör..
Själv gör jag oxå lite Målningar...Titta så få du se hos mig...