måndag 15 februari 2010

Prinsessa och rosor...

Hej !
Hur mår ni idag ? Själv mår jag ganska bra, har lite svårt med det kalla vädret och snön som fortfarande dimper ner från himmelen... Börjar helt enkelt att tröttna på´t.
Men men, man kan ju alltid sitta inne i värmen och måla tavlor ! En rosa prinsesstavla gjort bla med decopage, en bra present till en prinsessa... Eller till sig själv... Finns på Mångfaldenshus i Turinge.






Rosa fortsätter i en lite "mognare" och mörkare nyans i mina rosor och texten hänger med ett tag till.



Ha en trevlig vecka...
Kram Carre




2 kommentarer:

viktoriaK sa...

Jättesöt tavla! Skulle passa mina prinsessor.

Ha en bra dag!
Kram

Galleri Hönshuset sa...

Underbart som alltid.

Nu ska jag börja måla också, har några ideér på G. Ska ha en gammeldags "skolhörna" i galleriet till utställningen =)

Nu ska jag iväg o jobba. Kramelikram....