onsdag 13 januari 2010

Underbara saker...

God kväll... Hur mås det ?
Jag mår bra, har haft fullt upp på jobbet med planering inför denna termin, skriva syfte o mål för varje moment , det tar tid, men nu é det bara o sätta igång elevernas fantastiskt kreativa händer o hjärnor och skapa konst !

Hade min 35 års dag ett tag sen o min syrra kom med denna fantastiska stol till mig, som hon självklart hade fixat till själv. Svart stol med benvitt linne som sits och kudde, underbar ! Min skyddsängel strök hon dit.


Stolen står vid databordet och där står den perfekt så den syns från alla håll...





Min lillesyrra hade gjort det här kortet till mig på födelsedan. På kinesiska betyder det Tigern som är mitt födelseår 1975. Tack syrran!

Nu ska jag gosa i min rosa morgonrock som jag fick i present och titta på film, nästa vecka kommer det bilder på nya vårtavlor som ska till Mångfaldenshus. Ha det bra...
Kram Carre




1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Vad bra att du e nöjd =) jag har fuderingar på att måla om våra svarta stolar i köket i den svarta färgen (Oljefärg), för jag gillar att den blänker lite. Jag får välja, måla stolarna eller köpa nya, eftersom dem är riktigt fult slitna nu...hmmm....

Kylan håller i sig, fasiken vad irriterande! För kallt för skidåkning t.o.m...Det blir solen för oss i februari, ska bara kolla vart, för nu vill jag bli pigg och varm =)

ha det gott, vi ses o hörs. Kraaaammm Pirre