söndag 31 januari 2010

Hej !

Hur mås det ?


Jag har haft fullt upp idag med storesyrrans flytt, vi har städat och flyttat mycket grejer så nu sitter jag och softar på soffan...
En grej som är bra med flytt är att folk rensar oftast och det gjorde syrran också, så jag fick det här gamla skåpet som jag tycker är jättesöt. Jag har inget stort kök men tycker ändå att den ska stå där, jag menar min lilla familj får plats ändå.






Ha en bra vecka och vet ni... Snart är det VÅR ... Jag lovar...
Kram Carre



2 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Tjaba =)

Så fin den blev där i köket, och vad snällt att du fick den, hade hon inte plats för den själv?

Vet inte när vi kommer ner nästa gång...vi får se helt enkelt. här är det fullt ös med allt som ska fixas, och Wilma och Eric fyller år nu också...huh...det är mycket nu!

Vi höres. Kramelikram...Pirre

viktoriaK sa...

Vilket tur du har som fick ett sånt fint skåp..passade ju bra till matgruppen..jättefint!