fredag 5 december 2008

Nostalgi...

Hej allihopa ! Har fastnat lite för dem underbara bokmärkena och servetterna med gamla nostalgi bilder. Decopagelim är verkligen bra till mycket ! Använder det nu också till tavlorna jag gör med servetter och bokmärken. Här har ni en tavla med en söt tös...



Gjorde en till flaska med servetter och köpte självhäftande girlangband från Panduro. Jag gillar när det hänger nåt från flaskhalsen och det kan man ju byta o fixa med vad som helst, här har jag med en ängel på en trä bricka sen bytte jag till en ikon och pärla. Ha det gott, nu ska jag gå och måla tavlor, alltså måla på riktigt, inget decopage ! : )... Fredags mys. Kram Carre










1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

hej igen...herregud vad snyggt. Tavlan är så perfekt och flaskan...jaaag vill haaaaa....

vi höres...Kramelikram....