söndag 7 december 2008

Andra advent...

Målade en lite mer diskret tavla igår med fransk text som på svenska betyder "Det viktigaste här i livet ser vi inte med ögonen". Nåt att tänka på...
Gjorde två jätte vaser med decopage, måste bara hitta höga storbladiga snittblommor till...








God förmiddag... Andra advent och det känns bra förutom att snön fattas här i Södertälje. Det är Julmarknad för sista gången idag för året på Torekällberget och det känns inte kul att gå bara för att snön fattas... Eller är det bara jag som är löjlig som vill ha snö om man går till en julmarknad, inte vet jag men så känns det nu iallafall.

Ha en underbar söndag... Kram Carre

4 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Oooh Torekällberget saknar jag. Du kan få lite snö av mig...

S-k-i-t-snygg tavla, o flaskorna.

Snart ska vi julbord på ett gästgiferi i Borlänge...mums...

ha det gott. Kram Pirre

Galleri Hönshuset sa...

Hej igen. jag har nåt till dig hos mig, kika in...Kram Pirre

Gwynette sa...

Hola! "una manzana verde, por favor"
=_O

Är så vacker, så estetiskt din blogg varje dag jag går att se på nyheter

Översättning: Google-tjänst, jajaja

Kyssar från Barcelona ^_^

Viola sa...

Så mycket vackra saker du skapar, annorlunda och ack så vackra!!kramis VIOLAN