torsdag 20 november 2008

Pyssel på jobbet...
















Hej allihopa och tack för alla kommentarer, det värmer i höstmörkret. Jag har sån tur som får pyssla och ha bildlektioner ibland. Eftersom jag jobbar som lärare får man hoppa in och ta andras lektioner ibland och oftast är det jag som tar bildlektionerna eftersom jag ÄÄÄääälskar konst i alla dess slag. Snart ska mina elever få pyssla med detta, men innan brukar jag göra några mallar som de kan få inspiration ifrån, så nu blev det små huvuden, antingen att hänga upp eller ha de fast i blompinnar. Kan man få det bättre ? Pyssla och tjäna pengar samtidigt... ; ) Ha det bra.

1 kommentar:

Galleri Hönshuset sa...

Halloj. Vilket härligt pyssel... Du har tur som får pyssla på jobbet. Idag blir det kalas på Torgården, pyjamasparty tom. Två av Niikes kompisar ska sova över =) Hon tycker att det ska bli så spännande så.

Vi ses o hörs. Kram Pirre