måndag 24 november 2008

Jul känslor




Hallå! Hoppas ni mår bra allihopa jag mår jätte bra. Har haft tid över igen för lite pyssel med likadana flaskor som jag visade förut med decopage. Nu har jag skrivit på de olika saker, både på franska och engelska, sedan hade jag i kanelstänger som jag köpte från Kefalonia förra sommaren, det doftade härligt juligt med kanelen. Sen har jag också tagit fram mina jultavlor som jag målade förra året. Ha nu så jätte bra och om du lämnar en liten kommentar blir jag jätte glad. Kram / Carre

2 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Heeej..oooh så fiiiint. Ljusstaken va mums...Ny?
Allt väl med er? Här är allt ok. Fick du mailet ang julen?

Hälsa. Ha det gott. Kramelikram Pirre o co

Anonym sa...

Nemen ooh så fina dom där flaskorna(?) var! Och dina tavlor såklart! Du är så fiffig syrran:D hihi puss å kram / Lillsyrran<3