måndag 23 maj 2011

Mina alster hemma just nu...

Lite tavlor...







" Bella o Louise " 400 kr paret





20X20









" Old flags " 300 kr
40X30








SÅLD













SÅLD












" Mätt i magen " 700kr
60X40









"Vetebröd" 700kr





( ej på duk)
72X66










En speciell tavla för mig därför kostar den mer fast den är liten...





SÅLD








SÅLD












" Blessings" 700kr
60X60







SÅLD












En jättenalletavla med måtten 128X90 1200kr












Det finns en tillhörande gammal kista som jag har målat i samma motiv som jag hade min sons leksaker i när han va liten. 3000kr














SÅLD





Maila/kommentera om ni är intresserade...





Kram / Carre





1 kommentar:

Christin sa...

Hej Carre....vilka fina tavlor! Jag köper gärna den som heter #Pink roses# Träffar du syster P i helgen? (för ev transport norrut) eller kommer du upp på byloppisen?

Kram fr Christin Senbom...