söndag 28 december 2008

Fondvägg med text

Hej allihopa, det var länge sen... Jag har helt enkelt tagit det väldigt lugnt under min ledighet, på julafton var vi hos syrran i dalarna och juldagen hos svärföräldrarna. Underbart och få se lite snö eftersom det inte finns hos oss... Nu väntar jag på nyårsafton, vi är bjudna till syrran som bor här i stan så det känns härligt med inbjudan fast lite konstigt ändå att JAG inte har bjudit folk hem till mig i år varken till jul eller nyår, det får bli nästa år. Jag tänkte visa er en vägg som min svägerska beställde av mig till deras kök. Väggen var mörkbrun och texten "smaklig måltid" skulle skrivas i vitt och guld. Så här är resultatet och översättningen i de olika språken var inte det lättaste men eftersom vi är så "internationella" ; )... i släkten var det till slut ganska lätt att fixa fram... Ni får ursäkta de mörka bilderna men mobilkameran är inte det bästa. Ha det bra... Kram Carre






2 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Halloj. Äääääntligen ett nytt inlägg =)

Vad fint det blev, härligt mysig vägg.

Hälsa alla. Kram Pirre

Gwynette sa...

Det är vackert!. Det goda smaken!

Besitos