söndag 9 november 2008

Hibiskus







Godkväll allihopa...
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag iallafall. Har haft en målar helg, igår målade jag hallen vit ( bilder kommer när det är färdig möblerat ), idag målade jag klart min beställning på en tavla som skulle vara svart, grå och vit, med två stycken hibiskus. Det var inte det lättaste att måla svart och vitt eftersom det gärna blir grått hela tiden måste man vänta tills det torkar lite innan man kan fortsätta. Så det går åt mycket färg och tid. Men jag är nöjd nu efter en så där tre dagar... Tavlan heter " Mötet "

8 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Ooooh vad snygg den blev. Beställaren kommer o bli så gla, så gla. Kul o få se den färdiga hallen. Nu ska jag ner o basta =)

Hälsa alla. Kram från regniga Dalarna....

Nygammalt sa...

Hej!
Så himla duktig du är. Jättevackert.
Roligt att du vill vara med och tävla hos mig.

Kram.

Feathers & Chains sa...

Åh syster, den vart ju hur fin som helst! Du är så duktig! Ha en bra dag :) Puss och kram.

Viola sa...

Vad härligt att få besök utav Pirres syrra, du har verkligen en härlig blogg, här kommer jag att hälsa på framöver, tack för titten, kramis

Broarne sa...

Hej
Så roligt att se någon som MÅLAR det är inte så ofta, härlig målning! Jaså ni är tvillingar, det verkat vara så kul att vara tvilling tycker jag.
Annmarie

Sjöboden sa...

Väldigt tjusig! Duktig du är!

kram C

mig & alice sa...

Hej du!!

vad kul att du börjat att blogga och wow vilken vacker tavla du målat!!!

Härligt format också!

Du är så välkommen så när du kommer upp nästa gång :-)
Ha det så gott.
Kraam
melinda

www.nestorforlag.se sa...

Oj vad fin, du är ju jätte duktig, ha en bra helg.