tisdag 28 oktober 2008

Tavlor




Jag och min lilla familj var i Riga för några vecker sen, en underbar stad med blandning av Sverige, Finland och de baltiska länderna. Jag älskar ikoner och gamla ting vilket gjorde att jag hittade de här små bibliska bilderna i en fantastiskt vacker kyrka mitt i stan. Jag handlade massor vilket kanske de i kön tyckte var konstigt. Men sånt hittar jag inte i Sverige så jag passade på, man kan ju göra massor av fina saker av de. Tre av de hamnade i mina ny "chabbade" ramar. Tavlan med vetebullen är gammal den har bara fått ny färg på ramen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för sjalen från Riga Carre!
Din hemsida är superfin!

PUSS OCH KRAM Jenna

Galleri Hönshuset sa...

Halloj. Den där tavlan är ju bara såååå snygg. Du är riktigt duktig. Flaskorna är en klass för sig, shit vad fint. Dags o byta yrke kanske...Jag e på G, är du? =)Vi hörs.

Snygg header förresten...

Kram från höstiga Dalarna.